نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی مدیریت دانش ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • آموزه‌های اسلام دلالت‌هایی از آموزه‌های اسلام در جهت استانداردسازی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 71-115]

ا

  • ابزارAPO ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • ارزش ویژه برند صنعتی تأثیرکیفیت رابطه و اعتماد بر ایجاد ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه شرکت حفاری شمال) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 80-109]
  • استاندارد تبیین الزامات نظام مدیریت دانش بر اساس استاندارد مدیریت دانش ایزو (مورد مطالعه: در یک صنعت منتخب) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 77-101]
  • استاندارد استانداردسازی فرایندهای گمرک کشور به کمک مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت فرایند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 142-168]
  • استاندارد دلالت‌هایی از آموزه‌های اسلام در جهت استانداردسازی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 71-115]
  • استاندارد ایزو30401: 2018 ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • استانداردسازی دلالت‌هایی از آموزه‌های اسلام در جهت استانداردسازی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 71-115]
  • استانداردسازی فرایند استانداردسازی فرایندهای گمرک کشور به کمک مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت فرایند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 142-168]
  • استاندارد مدیریت دانش ایزو تبیین الزامات نظام مدیریت دانش بر اساس استاندارد مدیریت دانش ایزو (مورد مطالعه: در یک صنعت منتخب) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 77-101]
  • استانداردهای فضایی پژوهش تطبیقی مدل‌های ارزیابی پروژه‌های فضایی (مطالعه موردی: ناسا، سازمان فضایی اروپا و روسیه) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 132-176]
  • اعتماد تأثیرکیفیت رابطه و اعتماد بر ایجاد ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه شرکت حفاری شمال) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 80-109]
  • اقتصاد مهندسی تعیین عمر اقتصادی تجهیزات با رویکرد هزینه چرخه عمر (LCC) (مطالعه موردی: کوره ذوب آلومینیوم) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 160-185]
  • ایزورات30401 ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • ایمنی تجهیزات صنعتی شناسایی و بررسی مفاهیم قابلیت اطمینان انسان و تأثیر در بهره‌وری سازمان [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 186-201]

ب

  • بازخرید مصرف‌کننده تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرف‌کننده با نقش میانجی کیفیت درک‌شده (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-37]
  • برچسب انرژی بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات دارای برچسب انرژی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌خانگی) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 39-70]
  • بسته‌بندی برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]

پ

  • پروژه های فضایی پژوهش تطبیقی مدل‌های ارزیابی پروژه‌های فضایی (مطالعه موردی: ناسا، سازمان فضایی اروپا و روسیه) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 132-176]
  • پژوهشگاه فضایی ایران تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در مدیریت استعداد پژوهشگاه فضایی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-131]

ت

  • تجارت الکترونیک بررسی ارتباط میان ارزیابی کیفی مصرف‌کننده از محصول، اعتماد و تمایل به خرید مجدد در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر همدان) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 116-159]
  • تحلیل تم پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • ترجیح مصرف‌کننده برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]
  • تمایل به خرید مجدد بررسی ارتباط میان ارزیابی کیفی مصرف‌کننده از محصول، اعتماد و تمایل به خرید مجدد در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر همدان) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 116-159]
  • توسعه پایدار سازمانی بررسی تاثیر ابعاد مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر مسیر توسعه پایدار سازمان (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • تولید سبز تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرف‌کننده با نقش میانجی کیفیت درک‌شده (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-37]

خ

  • خطای انسانی شناسایی و بررسی مفاهیم قابلیت اطمینان انسان و تأثیر در بهره‌وری سازمان [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 186-201]

د

  • دلالت‌پژوهی دلالت‌هایی از آموزه‌های اسلام در جهت استانداردسازی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 71-115]
  • دیماتل پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • دیمتل بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی با روش ترکیبی دیمتل و مدلسازی معادلات ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: صنعت قطعه‌سازی چمران) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]

ر

  • رنگ برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]
  • رهبری راهبردی نقش رهبری راهبردی در نوآوری‌های دانشگاهی با میانجی‌گری ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ یاسوج) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 38-76]
  • رویکرد جامع گرایانه رویکردی جامع‌گرایانه به مدیریت کیفیت بر عملکرد واحدهای تولیدی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 177-212]
  • رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS) بررسی تاثیر ابعاد مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر مسیر توسعه پایدار سازمان (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • رویکرد فرایندی روش شناسی سنجش سطح بلوغ نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شرکت دولتی فناور فعال در صنعت خودرو) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-52]
  • رویه های مدیریت کیفیت رویکردی جامع‌گرایانه به مدیریت کیفیت بر عملکرد واحدهای تولیدی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 177-212]
  • ریسک و سودمندی ادراک‌شده بررسی ارتباط میان ارزیابی کیفی مصرف‌کننده از محصول، اعتماد و تمایل به خرید مجدد در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر همدان) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 116-159]

ز

  • زنجیره‌تأمین بهبود عملکرد صنایع دارویی و لوازم پزشکی در اثر یکپارچگی زنجیره‌تأمین؛ بررسی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 53-79]

س

  • سازمان بهره‌وری آسیا ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • سازمان تأمین اجتماعی پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • سازمان فضایی اروپا پژوهش تطبیقی مدل‌های ارزیابی پروژه‌های فضایی (مطالعه موردی: ناسا، سازمان فضایی اروپا و روسیه) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 132-176]
  • سازمان فضایی فدرال روسیه پژوهش تطبیقی مدل‌های ارزیابی پروژه‌های فضایی (مطالعه موردی: ناسا، سازمان فضایی اروپا و روسیه) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 132-176]
  • سنجش سطح بلوغ روش شناسی سنجش سطح بلوغ نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شرکت دولتی فناور فعال در صنعت خودرو) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-52]
  • سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات روش شناسی سنجش سطح بلوغ نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شرکت دولتی فناور فعال در صنعت خودرو) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-52]
  • سیستم مدیریت دانش ایزورات 30401: ابزاری برای ارزیابی آمادگی مدیریت دانش بر پایه استاندارد سیستم های مدیریت دانش [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • سیستم مدیریت کیفیت بکارگیری نظام مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز با نقش تعدیل گر مقررات محیطی (مطالعه موردی: صا ایران) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 28-52]

ش

  • شخصیت برند برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]
  • شرکت سایپا تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرف‌کننده با نقش میانجی کیفیت درک‌شده (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-37]

ص

  • صنعت قطعه سازی چمران بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی با روش ترکیبی دیمتل و مدلسازی معادلات ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: صنعت قطعه‌سازی چمران) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • صنعت هسته‌ای و نظام مدیریت تبیین الزامات نظام مدیریت دانش بر اساس استاندارد مدیریت دانش ایزو (مورد مطالعه: در یک صنعت منتخب) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 77-101]

ط

  • طراحی برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]

ظ

  • ظرفیت و فرهنگ کارآفرینی نقش رهبری راهبردی در نوآوری‌های دانشگاهی با میانجی‌گری ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ یاسوج) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 38-76]

ع

  • عمر اقتصادی تعیین عمر اقتصادی تجهیزات با رویکرد هزینه چرخه عمر (LCC) (مطالعه موردی: کوره ذوب آلومینیوم) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 160-185]
  • عملکرد بهبود عملکرد صنایع دارویی و لوازم پزشکی در اثر یکپارچگی زنجیره‌تأمین؛ بررسی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 53-79]
  • عملکرد واحدهای تولیدی رویکردی جامع‌گرایانه به مدیریت کیفیت بر عملکرد واحدهای تولیدی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 177-212]

ف

  • فراموشی سازمانی پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • فرایندهای استاندارد شده استانداردسازی فرایندهای گمرک کشور به کمک مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت فرایند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 142-168]
  • فرهنگ سازمانی پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]

ق

  • قابلیت اطمینان انسان شناسایی و بررسی مفاهیم قابلیت اطمینان انسان و تأثیر در بهره‌وری سازمان [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 186-201]
  • قصد خرید بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات دارای برچسب انرژی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌خانگی) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 39-70]
  • قیمت رقابتی درک‌شده بررسی ارتباط میان ارزیابی کیفی مصرف‌کننده از محصول، اعتماد و تمایل به خرید مجدد در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر همدان) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 116-159]

ک

  • کیفیت طراحی ساختار استقرار مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملی استان یزد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 110-152]
  • کیفیت درک‌شده تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرف‌کننده با نقش میانجی کیفیت درک‌شده (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-37]
  • کیفیت درک‌شده بررسی ارتباط میان ارزیابی کیفی مصرف‌کننده از محصول، اعتماد و تمایل به خرید مجدد در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: دانشجویان شهر همدان) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 116-159]
  • کیفیت رابطه خریدار- فروشنده تأثیرکیفیت رابطه و اعتماد بر ایجاد ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه شرکت حفاری شمال) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 80-109]

گ

  • گمرک استانداردسازی فرایندهای گمرک کشور به کمک مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت فرایند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 142-168]
  • گوشی هوشمند برازش مدل ساختاری ترجیح مصرف‌کننده برند گوشی‌های هوشمند از طریق مولفه‌های ظاهری محصول با میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 53-87]

م

  • محصول سبز بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات دارای برچسب انرژی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌خانگی) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 39-70]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی ساختار استقرار مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملی استان یزد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 110-152]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری طراحی ساختار استقرار مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملی استان یزد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 110-152]
  • مدیریت استعدادها تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در مدیریت استعداد پژوهشگاه فضایی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-131]
  • مدیریت حادثه‌ای شناسایی و بررسی مفاهیم قابلیت اطمینان انسان و تأثیر در بهره‌وری سازمان [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 186-201]
  • مدیریت دانش تبیین الزامات نظام مدیریت دانش بر اساس استاندارد مدیریت دانش ایزو (مورد مطالعه: در یک صنعت منتخب) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 77-101]
  • مدیریت دانش پدیده فراموشی سازمانی در بستر فرهنگ سازمانی: بکارگیری رویکرد ترکیبی تحلیل ‏تم- دیماتل (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)‏ [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • مدیریت کیفیت بهبود عملکرد صنایع دارویی و لوازم پزشکی در اثر یکپارچگی زنجیره‌تأمین؛ بررسی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 53-79]
  • مدیریت کیفیت طراحی ساختار استقرار مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملی استان یزد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 110-152]
  • مدیریت کیفیت جامع تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز (مورد مطالعه: بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-188]
  • مدیریت کیفیت جامع طراحی ساختار استقرار مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملی استان یزد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 110-152]
  • مدیریت کیفیت جامع(TQM) بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی با روش ترکیبی دیمتل و مدلسازی معادلات ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: صنعت قطعه‌سازی چمران) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • مدیریت کیفیت جامع نرم و سخت تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز (مورد مطالعه: بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-188]
  • مدیریت کیفیت زنجیره تامین (SCQM) بررسی تاثیر ابعاد مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر مسیر توسعه پایدار سازمان (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • مدیریت کیفیت زنجیره تامین پایدار (SSCQM) بررسی تاثیر ابعاد مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر مسیر توسعه پایدار سازمان (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • مدیریت منابع‌انسانی الکترونیکی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در مدیریت استعداد پژوهشگاه فضایی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-131]
  • مزیت رقابتی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز (مورد مطالعه: بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-188]
  • معادلات ساختاری تفسیری(ISM) بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی با روش ترکیبی دیمتل و مدلسازی معادلات ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: صنعت قطعه‌سازی چمران) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • مقررات محیطی بکارگیری نظام مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز با نقش تعدیل گر مقررات محیطی (مطالعه موردی: صا ایران) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 28-52]
  • میک مک(MICMAC) بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی با روش ترکیبی دیمتل و مدلسازی معادلات ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: صنعت قطعه‌سازی چمران) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]

ن

  • ناسا پژوهش تطبیقی مدل‌های ارزیابی پروژه‌های فضایی (مطالعه موردی: ناسا، سازمان فضایی اروپا و روسیه) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 132-176]
  • نگرش خریدار نسبت به برند شرکتی فروشنده تأثیرکیفیت رابطه و اعتماد بر ایجاد ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه شرکت حفاری شمال) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 80-109]
  • نگرش خریدار نسبت به برند محصول فروشنده تأثیرکیفیت رابطه و اعتماد بر ایجاد ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه شرکت حفاری شمال) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 80-109]
  • نگهداری و تعمیرات تعیین عمر اقتصادی تجهیزات با رویکرد هزینه چرخه عمر (LCC) (مطالعه موردی: کوره ذوب آلومینیوم) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 160-185]
  • نوآوری دانشگاهی نقش رهبری راهبردی در نوآوری‌های دانشگاهی با میانجی‌گری ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ یاسوج) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 38-76]
  • نوآوری سبز تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز (مورد مطالعه: بخش درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-188]
  • نوآوری سبز بکارگیری نظام مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز با نقش تعدیل گر مقررات محیطی (مطالعه موردی: صا ایران) [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 28-52]

ه

  • هزینه چرخه عمر (LCC) تعیین عمر اقتصادی تجهیزات با رویکرد هزینه چرخه عمر (LCC) (مطالعه موردی: کوره ذوب آلومینیوم) [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 160-185]
  • هوش مصنوعی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در مدیریت استعداد پژوهشگاه فضایی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-131]

ی

  • یکپارچگی بهبود عملکرد صنایع دارویی و لوازم پزشکی در اثر یکپارچگی زنجیره‌تأمین؛ بررسی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 53-79]